Máte pojistnou událost? Nedělejte tyto chyby!

U některých klientů se setkávám s tím, že si nahlašují pojistné události sami, aniž by mi o tom informovali a tím pádem jim nemohu v dané situaci pomoci. V současné době však stačí nahlásit byť jen slovo špatně a pojišťovna neposkytne pojistné plnění, neboť pojistné podmínky jsou velmi obsáhlé a je velice pravděpodobné, že se může něco opomenout (například určitou výluku).  

Jedním příkladem za všechny bych uvedl příklad klienta, který měl a má přiznanou invaliditu. Tomuto klientovi jsem dal možnost, že za něj situaci vyřeším, minimálně pojistnou událost nahlásím. Klient ale s díky odmítl, že to zvládne sám. Následně jsem se dozvěděl, že bohužel klientovi pojišťovna poskytnout plnění odmítla, protože vystavený posudek o invaliditě byl na diagnózu s písmenem F. Diagnózy začínající písmenem F jsou spojené s psychickou poruchou. Pojišťovny na tyto diagnózy mají v 99 % případů výluku. Tzn., že zamítnou plnění. Kdyby klient spolupracoval, tak by se předešlo nedorozumění a problémům. Bohužel tak se nestalo. 

Share This